http://www.one.org
ILYY(:
Thursday, July 06, 2006

6 Julai 2006
IBU DAN DUA ANAK MAUT DIGILIS KERETA API

'Selepas bangun tidur pagi ini, ibu panggil kami adik-beradik dan berkata, kita semua akan pergi mati. Kami kemudian berlegar-legar di sekitar kawasan landasan kereta api sambil menangis sehingga sampai di tempat kejadian. Apabila ibu menangis, adik bongsu saya, Ester, bertanya, kenapa menangis, ibu kata hidup kami semua sudah tidak ada makna lagi. Adik saya yang tidak faham apa maksudnya, hanya ketawa dan ibu mula memeluk kami dengan erat di tengah-tengah landasan kereta api,'

Saya berasa sangat terperanjat apabila saya membaca tentang kejadian yang sangat ngeri itu. Saya berasa sangat sedih bahawa ibu itu membunuh diri sendiri bersama anak-anaknya. Saya rasa ini adalah kelakuan yang tidak bagus. Pada pendapat saya, manusia tidak haruslah membunuh diri walaupun hidupan kita susah. Kuat semangat dan menanganilah masalah dengan perlahan. Saya rasa kalau hendak membunuh diri pun janganlah sebegitu.

'ditemui hancur dengan cebisan mayat mereka bertaburan sehingga sejauh 100 meter'

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-