http://www.one.org
ILYY(:
Monday, July 03, 2006

3 Julai 2006
WANITA CEDERA PARAH

Seorang wanita yang berusia lima puluh tahun telah cedera parah setelah dilanggar oleh sebuah kereta ketika sedang menyeberang jalan raya di Boon Lay Way semalam. Kereta yang melanggarnya dan larikan diri. Pemandu tersebut sedang menuju ke Commonwealth Avenue West apabila kemalangan itu berlaku. pada pendapat saya, ia akan membuat pemandu itu lebih berasa bersalah apabila dia melarikan dirinya. Saya berharap pemandu kereta itu akan menyerahkan dirinya untuk hukuman yang lebih sederhana. Semoga wanita itu dalam keadaan stabil sekarang.

Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai nahas itu diminta menghubungi Trafik Polis di talian 1800-547-1818.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-