http://www.one.org
ILYY(:
Monday, July 10, 2006

10 Julai 2006
JERSI ANAK JADI PENAWAR RINDU

'Walaupun pelbagai usaha, saya sekeluarga lakukan semasa hayatnya, saya tetap kesal kerana tidak dapat melakukan lebih banyak lagi,' kata Cik Laili.

Saya berasa sangat sedih apabila saya membaca akhbar ini. Saya berkasihan dengan Cik Lela yang asyik membelek-belek dan mencium sehelai jersi nombor 16 yang koyak rabak dan mempunyai kesan darah. Jersi itu anaknya yang punya.Dia adalah seorang penagih Subutex. Semasa dia terjatuh di tepi jalan dekat Jalan Bahar, dia koma dan menghembuskan nafas terakhir hampir seminggu kemudian di hospital. Lagi-lagi, sekarang hangat dengan Perlawanan bola sepak. Ia akan membuat Cik Lela lebih sedih. Saya berharap Cik Lela jangan sedih-sedih sangat.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-