http://www.one.org
ILYY(:
Monday, July 03, 2006

1 Julai 2006
BH/BM BERWAJAH BARU

Tujuan utama ialah menjadikan kedua-dua akhbar ini lebih menarik untuk dibaca, dengan mengambil kira selera pembaca. Saya bersetuju bahawa tugas ini tidaklah mudah kerana selera dan minat pembaca begitu berbeza antara seorang dengan seorang yang lain. Pada pendapat saya, BH/BM yang berwajah baru ini menarik perhatian saya. Apabila kakak saya membaca surat khabar melayu hari ini, dia berkata, "Eh, sudah berubah!". Saya rasa kekok dengan perubahan surat khabar Melayu pada mulanya tetapi saya rasa 'font' sekarang lebih senang untuk dibaca.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-