http://www.one.org
ILYY(:
Sunday, June 11, 2006

9 Jun 2006
MERAPI HAMBUR GAS DAN ABU, RIBUAN LARIKAN DIRI

Gunung Merapi semalam menghamburkan gas panas dan abu yang terbanyak sejauh ini, menyebabkan lebih 18,000 penduduk kampung melarikan diri. Kampung yang paling terdekat di situ ialah kampung Kinahrejo, yang terletak sekitar 6.5 kilometer dari puncak gunung. Lebih daripada 18,000 orang meninggalkan tempat tinggal mereka yang terletak berdekatan dengan puncak gunung semalam.

Ramai orang yang mengatakan bahawa awan panas yang mungkin akan sampai ke tempat mereka membuat semua orang di kampung itu sangat gelisah dan susah hati. Ada yang panik.

Pada pendapat saya, ia adalah sesuatu masalah jika saya sekeluarga berdiam bedekataan dengan sebuah gunung. Ini kerana, gunung itu boleh menyemburkan awan panas dan boleh meletup bila-bila masa walaupun ada yang berkata bahawa gunung itu tidak aktif. Saya harap mereka yang tinggal dekat dengan gunung itu akan menjaga keselamatan mereka dan haruslah sedia jika apa-apa berlaku terhadap sesiapa.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-