http://www.one.org
ILYY(:
Sunday, June 11, 2006

8 Jun 2006
LELAKI DITANGKAP BERKAITAN KES TIKAMAN

Encik Zainal telah ditikam di bahagian perutnya dan telah meninggal dunia di hospital. Seorang lelaki yang telah terlibat dalam kes itu telah diberkas dan disyaki membunuh dan menikam mangsa yang berusia empat puluh satu tahun itu. Polis masih sedang menyiasat kes ini. Allahyarham dipercayai dirodok dengan pisau oleh salah seorang daripada rkan-rakannya yang sedang bertengkar.

Polis mendapat panggilan yang menyatakan bahawa seorang lelaki tergelimpang di kaki lima Circuit Road. Apabila didapati bahawa lelaki itu cedera, dia dibawa ke hospital dengan segera.

Pada pendapat saya, ia amat menyedihkan bahawa seorang rakannya membunuhnya oleh kerana sesuatu perkara yang kecil. Saya rasa kami haruslah fikir sebelm kita membuat apa-apa yang bodoh atau salah.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-