http://www.one.org
ILYY(:
Thursday, June 29, 2006

30 Jun 2006
MAUT TIDAK LAMA SELEPAS MINTA AYAH DAN IBU USAH RISAU

Junie yang bakal memasuki Universiti Pengurusan Singapura telah meninggal dunia dala kemalangan jalan raya di Yishun Central setelah meminta ayah dan ibunya usah risau. Dia membonceng motosikal teman lelakinya. Malangnya, ia berlanggar dengan sebuah lagi motosikal. Sayab ersimpati dengan keluarga remaja itu. Saya ingin menyampaikan salam takziat kepada ibu bapa remaja itu. Mudah-mudahan, mereka di jalan raya akan memandu dengan cermat dan berhati-hati selalu!

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-