http://www.one.org
ILYY(:
Wednesday, June 28, 2006

28 Jun 2006
Doktor nasihatkan remaja usah 'buang' anak luar nikah

Doktor mendapati bahawa remaja melayu asyik menggugurkan bayi. Doktor menaishati kami bahawa ada risikonya dan ia akan menjejas kesihatan kami. Jalan keluar yang boleh mereka ambil adalah seperti menyerahkan bayi itu kepada orang lain sebagai anak angkat. Beberapa bahaya utama pengguguran ialah infeksi yang boleh membuat wanita sakit teruk dan mandul, pendarahan, rahim koyak dan masalah dalam kehamilan selanjutnya. Di sekolah, kami pernah diajar(SCIENCE :D). Daripada reaksi rakan-rakan saya, saya berharap ini tidak akan terjadi ;D JAGA DIRI BAIK-BAIK.

maruah diri penting!

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-