http://www.one.org
ILYY(:
Tuesday, June 27, 2006

24 Jun 2006
BANJIR KILAT DI MRT NOVENA

'Nasib baik perkhidmatan MRT tak terjejas, jika tidak saya pasti lambat sampai ke ofis,' kata kerani yang bekerja di Toa Payoh itu.

Penumpang MRT disambut banjir yang mencecah buku lali di MRT Novena pada awal pagi hari ini. Saya rasa jika saya di sana saya pun akan berasa sangat cemas. Pertama sekali, takut jika air itu akan merosakkan peralatan elektrik di MRT. Kedua, takut bahawa saya akan mendapt kejutan elektrik di sana. Banjir kilat sekitar 7 pagi di stesen bawah tanah itu dipercayai disebabkan air yang menitis dari siling. Pada pendapat saya, saya sangat gembira bahawa kaki tangan stesen Novena telah bertindak dengan pantas. Saya bersyukur tinggal di SINGAPURA YANG AMAN DAMAI INI. hehehe

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-