http://www.one.org
ILYY(:
Thursday, June 22, 2006

20 Jun 206
BERSAMA MANFAAT CUTI

Pada cuti sekolah ini, ibu bapa selalunya akan membawa anak-anak mereka makan angin seperti di Malysia dan di Indonesia untuk menjalinkan hubungan yang lebih rapat bersama keluarga. Walabagaimanpun, tidak semua ibu bapa berbuat begitu. Ini adalah kerana mereka tidak dapat ambil cuti atau masalah kewangan. Ada keluarga yang terlibat dalam perkhemahan yang diajurkan oleh masjid di Singapura. Komen:

'Alhamdulillah, perkhemahan dua hari itu bukan saja dapat merapatkan lagi hubungan anggota keluarga yang terlibat malah membawa mereka mengenali lebih dekat akan nilai-nilai hidup yang boleh mengukuhkan lagi sesebuah rumah tangga,' tegas Haji Ali.

Walaupun pada hari itu ia hujan, para peserta tidak kecewa. Mereka terhibur dengan aktiviti-aktiviti yang menarik yang diadakan di Pulau Ubin. Mereka yang tidak pernah ke sana gembira dapat menaiki bumboat.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-