http://www.one.org
ILYY(:
Saturday, June 10, 2006

2 Jun 2006
Belum berakhir

Artikel ini adalah tentang komen-komen bagi wayang-wayang yang baru ditunjuk di pawagam. X-Men 3, The last Stand dikatakan rugi kerana wayang itu tidak begitu bagus dan memuaskan kerana mereka yang menontonnya akan berasa bahawa cerita X-Men itu masih belum berakhir. Ia adalah betul; X-men belum berakhir lagi! Ini akan membuat penonton gembira kerana X-Men tidak harus berakhir begitu sahaja.

Artikel ini menceritakan tentang 'Superman" yang akan ditayangkan tidak lama lagi. Watak Superman akan ditukar kepada Brandon Routh yang mengambil ahli watak Christopher Reeve yang telah meninggal dunia. Ramai yang mengatakan bahawa pelakun yang baru ini sangat tampan dan adalah lelaki yang membuat jantung mereka berdegup. XD

Ada lagi cerita-cerita seram yang ditayangkan seperti The Nun dan The Omen. Saya telah menonton X-Men 3 dan juga The Nun dan pada pendapat saya, saya menyokong mendapat penulis ini bahawa saya rasa X-Men 3 tidak sebagus daripada serinya yang lepas. Walaubagaimanapun saya amat suka cerita The Nun yang kelakar dan juga menyeramkan. Saya rasa watak-watak di dalam cerita itu lebih bagus.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-