http://www.one.org
ILYY(:
Saturday, June 17, 2006

18 Jun 2006
KONSERT BANTU MANGSA GEMPA

Tidak perlu membeli/membayar tiket, anda cuma boleh derma secara ikhlas untuk membantu mangsa gempa bumi di Yogyakarta. Itulah yang dapat anda lakukan dengan menghadiri konsert On The Edge Of Light - A Lo-fi Musical Showcase yang berlangsung pada Selasa, 20 Jun ini. Datanglah!

Kumpulan yang menjadikan Yogjakarta, yang terkenal dengan budaya dan kegiatan seninya, kumpulan ini tidak memberi tumpuan kepada sesatu genre muzik tetapi gemar menyatukan elemen-elemen rok, etnik dan muzik dunia dalam persembahan mereka. Kumpulan ini diasaskan oleh Rizky Sasono dan Rachel Saraswati dalam 2002.

Pada dewasa ini, banyak kejadian telah berlaku yang perlu bantuan daripada kita seperti tsumnami yang berlaku dua tahun lalu, pengeboman yang terjdi di semerata dunia dan juga malapetaka yang terjadi di negara yang malang dilandanya. Saya rasa, kami haruslah menolong orang-orang yang perlu bantuan kami.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-