http://www.one.org
ILYY(:
Tuesday, June 13, 2006

11 Jun 2006
Kepingan 'awet muda'? Cubalah ke Gua Gong di Pacitan

Ia dikatakan bahawa kamu akan menjadi lebih muda jika kamu membasuh muka daripada air sebuah daripada tiga takungan air, yang masing-masing mempunyai 'kelebihannya' tersendiri. Satu takungan adalah untuk merawat penyakit. kedua adalah untuk membuang sial dan ketiga adalah untuk kelihatan muda. Penulis berkata bahawa udara di gua itu berbahang dan dia asyik berpeluh di sana. Terdapat batu-batu kristal di sana yang keliahatn seperti mutiara dan berlian. Walaupun Gua Gong dikatakan mempunyai ciri-cirinya sendiri, penulis percaya bahawa ia merupakan satu keajaiban ciptaan Allah swt. Saya juga berasa begitu.

Pada pendapat saya, ini adalah untuk mendapatkan lebih ramai orang ke negara itu. Ia adalah terpulang kepada diri kita sendiri untuk percaya bahawa Gua itu betul-betul mempunyai ciri-ciri tersebut. Benar atau tidak masih belum dibuktikan. Jika kamu cuba, datanglah ke Kabupaten Punung, Pacitan, Jawa Timur.(:

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-