http://www.one.org
ILYY(:
Saturday, June 10, 2006

1 Jun 2006
BUDAK DISERANG KETIKA BALIK SEKOLAH

Seorang pelajar yang berusia dua belas tahun telah ditumbuk oleh sepasang ibu bapa yang ingin membalas dendam setelah ibu bapa pelajar itu enggan meminjam dua ratus dolar kepada mereka. Apabila pelajar itu ingin memekik meminta tolong, mereka menymbat tisu di dalam mulutnya.

Tumbukan yang sangat kuat itu selama lima minit telah melanda pelajar itu yang bernama Nasiruddin di dalam hospital. Nasiruddin megatakan bahawa dia tidak dapat melarikan diri pada saat itu. Oleh kerana tumbukan itu, baju seragam sekolahnya koyak dan mukanya pucat apabila sampai di rumah. Ibunya terkejut melihat keadaan anaknya.

Ibu bapa Nasiruddin mendapat tahu bahawa mereka adalah bekas jiran mereka yang ingin meminjam duit pada tahun 2004. Pada pendapat saya, ini adalah perbuatan yang kejam dan tidak harus dibuat oleh sesiapa pun. Saya rasa kami tidak harus embalas dendam untuk apa-apa pun sebaliknya meminta maaf. Saya harap kejadian ini idak akan berlaku lagi. Saya bersimpati dengan Nasiruddin yang tidak bersalah pun. Saya harap dia akan pulih dengan cepat.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-