http://www.one.org
ILYY(:
Friday, March 03, 2006

3 Mac 2006

BUDAK DUA TAHUN HILANG KETIKA DATUK SOLAT

http://cyberita.asia1.com.sg/singapura/story/0,3617,70199-1141423140,00.html?

Seorang datuk bingung dan cemas apabila mendapati cucunya yang nyenyak tidur ketika beliau mengerjakan solat hilang sejurus beliau memberi salam. Isterinya, Cik Fatimah Yusoff, 50 tahun, percaya cucunya keluar menerusi pintu belakang flatnya yang sentiasa terbuka dan tidak tahu pulang. Saya rasa pintu flat tidaklah sepatutnya selalu terbiar kerana kanak-kanak akan keluar dari rumah.

Seorang remaja yang mengenali keluarga itu, Jumakyah Sudin, 17 tahun, mendakwa melihat Nurasyura bermain di tempat permainan kanak-kanak berdekatan sekitar 7.40 malam kelmarin. Dia pandang Jumakyah apabila dia memanggil namanya. Kemudian dia palingkan mukanya lalu berjalan lalu. Saya rasa ini amat pelik. pada pendapat saya, jika budak itu tidak tahu bagaimana hendak pulang, dan melihat seseorang yang dikenalinya, tentu dia tidak akan palingkan mukanya.

Para pegawai polis telah dikerahkan untuk sama-sama membantu mencari kanak-kanak itu. Saya harap tidak ada apa-apa yang terjadi dengan budak itu.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-