http://www.one.org
ILYY(:
Wednesday, March 01, 2006

28 Februari 2006

http://cyberita.asia1.com.sg/singapura/story/0,3617,69980-1141163940,00.html?

Geylang Serai tinggal kenangan

Geylang Serai dirakam untuk kenangan sebelum ia ditutup semalam untuk dibangunkan semula. Itulah yang dilakukan Encik Abdul Malek Khan Surattee, dan isterinya, Cik Sudarmi Radi, serta anak mereka dan seorang kawan, yang bergambar di kedai mereka, Abdul Malek Khan Trading. Mereka dijangka mula berniaga berdekatan dengan stesen MRT Paya Lebar mulai lusa.

Ramai yang bersedih untuk meninggalkan tempat mereka tinggal dari kecil lagi. Pada pendapat saya, ini tidaklah mendatangkan apa-apa kesan kepada diri saya kerana saya ke sana satu kali setahun sahaja. Saya rasa, setelah Geylang Serai dibangunkan semula, ia pasti kelihatan lebih baru dan lebih bersih. Ia adalah sesuatu yang bagus tetapi membawa kenangan dahulu. Walaupun tempatnya sama, perasaannya lain.

Geylang Serai akan menjadi memori bagi semua.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-