http://www.one.org
ILYY(:
Friday, March 03, 2006

2 Mac 2006

HARAPAN AMBIL PEPERIKSAAN 'SEMAKIN PUDAR'

http://cyberita.asia1.com.sg/singapura/story/0,3617,70142-1141336740,00.html?

SEDANG ramai pelajar ghairah mengambil keputusan Peperiksaan Sijil Am Pelajaran (GCE) peringkat 'A' semalam, kurang pasti akan dapat menikmati saat-saat sedemikian.

Muhammad Zahier Samad, seorang pelajar prauniversiti yang berusia 19 tahun menghidap sejenis penyakit mata, retinal detachment, yang menyebabkan retina matanya pecah dan sekali gus hilang penglihatannya. Disebabkan itu, dia terpaksa menjalani banyak pembedahan dan tidak dapat ke sekolah sejak awal tahun ini dan harapan untuk mengambil peperiksaan semakin ''kabur'.

Dia tidak sabar untuk kembali ke sekolah. Dia selalu cuba berfikiran positif dan yakin akan dapat melihat lagi untuk sambung sekolah kerana pada pendapatnya, dia tidak tahu bagaimana dia boleh teruskan kehidupan jika dia tidak dapat melihat lagi. Dia bercita-cita untuk menjadi seorang deejay radio atau mendalami bidang muzik. Kertas peperiksaan terpaksa dibesarkan dengan menggunakan saiz A3 berbanding A4 dan menggunakan saiz huruf yang lebih besar serta memanjangkan tempoh peperiksaan khas untuknya.

Pada mendapat saya, Muhammad Zahier Samad adalah seorang pelajar yang amat bersemangat dan tidak akan putus asa jika melalui sesuatu cabaran.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-