http://www.one.org
ILYY(:
Wednesday, March 01, 2006

1 Mac 2006

http://cyberita.asia1.com.sg/singapura/story/0,3617,70098,00.html?

Rela buat apa saja untuk tujuan murni

Cik Waridah Sadauna dan Cik Sutinah Ahmad, kedua-duanya 47 tahun serta Cik Alimah Hassan, 54 tahun memungut barang-barang terpakai atau akhbar lama dari rumah ke rumah untuk amal. Mereka sanggup menebalkan muka dengan melakukan kerja-kerja seperti apek karung guni untuk tujuan murni itu. Pendapatan yang mereka raih disalurkan kepada dana Masjid Hasanah di Teban Gardens. Pada pendapat saya, hati mereka sangat besar. Saya bersa sangat gembira dan berterima kasih dengan perbuatan mereka. Masjid Hasanah adalah sebuah masjid di mana saya mendapat ilmu apabila saya di kindergarten dan K1,K2.

Mereka adalah antara 15 anggota kumpulan Al-Wafiyah Hasanah yang aktif di masjid tersebut.
Mereka memulakan kutipan barang-barang terpakai dan akhbar lama sejak dua bulan lalu.
Mereka telah berjaya mengumpul sekitar $240.

Pengerusi Lembaga Pentadbir Masjid (LPM) Hasanah, Encik Mohamad Jamal Nasir, berkata dengan tidak secara langsung usaha itu dapat menarik lebih ramai wanita untuk menggiatkan diri mereka di masjid tersebut. Saya rasa ia adalah satu kerja murni yang patut dicontohi

Saya harap orang ramai akan menolong mereka dalam dana ini.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-