http://www.one.org
ILYY(:
Saturday, February 25, 2006

25 Februari 2006

KEPUTUSAN GCE 'A' DIUMUM

http://cyberita.asia1.com.sg/singapura/story/0,3617,69828,00.html?

Keputusan peperiksaan Sijil Am Pelajaran (GCE) peringkat 'A' tahun lalu akan diumumkan Rabu ini. Para pelajar boleh mendapatkan keputusan di sekolah masing-masing mulai 2 petang.
Calon persendirian akan dimaklumkan menerusi pos, kata Kementerian Pendidikan dalam satu kenyataan semalam. Mereka boleh juga mendapatkan keputusan di laman Lembaga Penilaian dan Peperiksaan Singapura, www.oe.seab.gov.sg, selepas 2 petang Rabu ini.

Kakak saya akan mengambil keputusannya pada hari Rabu ini. Dia ingin ke Universiti Teknikal Singapura untuk mengambil kursus yang dia mahu. Saya rasa semua pelajar yang akan mengambil keputusan mereka gementar sekali. Menurut kakak saya, dia telah belajar seratus kali ganda lebih daripada dia belajar untuk GCE 'O'nya. Saya berharap kak saya akan mendapat markah yang baik. :D

Ramai pelajar yang telah menduduki peperiksaan peringkat ‘A’ telah mendapat kerja untuk mengisi masa lapang yang seseorang itu ada. Saya dapat melihat sendiri bagaimana susahnya untuk mendapat kerja. Pada mendapat saya, ramai orang lebih gemar bekerja di sebuah faktori kerana gajinya amat memuaskan jika dibandingkan dengan kerja-kerja yang lain.

Saya akan berdoa untuk kakak saya yang akan mendapat keputusannya hari Ahad ini. Dia sangat takut kerana dia akan mendapat keputusan dalam 4 hari sahaja! Semoga KAK SYIKIN berjaya! YAY!

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-