http://www.one.org
ILYY(:
Monday, February 20, 2006

20 FEBRUARI 2006
SUAMI PERGI SELAMANYA DI HARI LAHIR
http://cyberita.asia1.com.sg/singapura/story/0,3617,69537,00.html?

Saya amat bersimpati dengan Cik Rohani Mohamad. Suaminya meninggal dunia semasa bekerja kira-kira pada pukul dua belas tengah hari. Selalunya, 14 Februari adalah hari yrang gembira untuk Cik Rohani kerana ia adalah hari lahir suaminya. Malangnya, tarikh itu kini membawa kenangan hiba kepadanya. Cik Rohani masih tidak pasti bagaimana nahas itu berlaku dan polis masih menyiasat kes ini. Saya tidak boleh bayangkan bagaimana suami Cik Rohani meninggal dunia. Menurut kakak Allahyarham, Allahyarham jatuh dari platform setinggi tiga meter.

Saya berkasihan dengan Cik Rohani yang telah menjadi janda apabila dia masih muda; 28 tahun. Jika saya adalah Cik Rohani, saya tidak tahu bila hati saya akan terbuka lagi. Walaubagaimanapun, Cik Rohani mengatakan bahawa sudah ditakdirkan ajal suaminya.

Allahyarham baru memulakan kursus teknologi air secara sambilan di Institut Pendidikan Teknikal. Saya pun berpendapat bahawa ia amat ‘sayang’ bahawa Allahyarham tidak dapat menghabiskan kursus itu. Saya ingin menyampaikan salam takziah kepada Ciak Rohani bagi apa yang telah terjadi.

Amin.

BAHASA MELAYU <33 ;

DIA :D
<3
Assalammualaikum.
Peace be upon you(:

HASLINDA
nur haslinda binte juwaini
sekolah menegah crescent
1g1 '05 2g1 '06
07sifar2sembilan2
sayang AISYAH
islam <3
gemar BERCAKAP(:
selalu AWAL
Image hosting by Photobucket

selamat datang(:

Selamat datang ke blog bahasa melayu saya. Inilah pendapat dan pandangan saya bagi artikel-artikel di dalam Berita Harian(: Saya ingin meminta maaf jika pendapat saya tentang apa-apa perkara di dalam blog ini menyakitkan hati anda. Dari sini, selamat datang ke blog saya and sudilah membacanya:D

KAWAN <3

friendname

PEKIK-